Support
Hulp nodig?
Je kunt de laatste verzendstatus van je pakket op elk gewenst moment bekijken op onze track & trace pagina.
Let op: Customer Service Dragonfly medewerkers hebben toegang tot dezelfde informatie als jij. Zij weten dus niet méér dan wat je zelf ziet op de track & trace pagina.
Als je je hebt aangemeld voor onze e-mailnotificaties, ontvang je een e-mail zodra we verwachten dat je pakket binnen drie uur bij je wordt afgeleverd.
Dit betekent dat we je pakket vandaag niet hebben kunnen bezorgen.
Dit kan zijn omdat:
- Je voordeur niet bereikbaar was
- De bezorger zijn route vandaag niet kon afmaken
- Er geen veilige plek was om het pakket achter te laten
- We je pakket niet bij je buren konden bezorgen
- De bezorger het pakket niet kon vinden in zijn bestelbus
We proberen je pakket de volgende werkdag af te leveren.
We bezorgen je pakket persoonlijk, op een door jou gekozen veilige plek rond je woning of bij de buren, als je dit als bezorgvoorkeur hebt opgegeven.
Pakketten die een handtekening voor ontvangst vereisen, bezorgen we vanzelfsprekend alleen bij jou persoonlijk of bij de buren.
Als je pakket niet persoonlijk bij je is bezorgd, zou je een foto van de bezorging per e-mail moeten hebben ontvangen, als de verzender je e-mailadres tenminste aan ons heeft doorgegeven. Als je de locatie van het pakket op de foto niet herkent en je hebt het pakket niet kunnen ophalen, bel ons dan op 1-833-622-1570 om samen tot een oplossing te komen!
Uit veiligheids- en privacyoverwegingen is de inhoud of de waarde van de bezorgde pakketten niet bij Dragonfly bekend.
Heb je een verdachte e-mail, oproep of sms ontvangen, die afkomstig lijkt te zijn van Dragonfly, raden we je aan het volgende te doen:
- Meld de e-mail als junk of phishing bij je mailprovider
- Stuur de e-mail door naar report-fraud@dragonflyshipping.com
- Verwijder de e-mail
Wij vragen nóóit om betaling of persoonlijke informatie in ruil voor je pakket.
Helaas komt het wel eens voor, dat mensen misbruik maken van onze naam en diensten met frauduleuze e-mails, ook wel bekend als "phishing". We raden je aan om waakzaam te zijn voor dergelijke e-mails en nooit te antwoorden met persoonlijke informatie. Een goede manier om phishing e-mails te herkennen is goed op eventuele ontwerpfouten, spelfouten en ongebruikelijke verzoeken te letten.
We doen er alles aan om jouw informatie te beschermen en nemen alle nodige voorzorgsmaatregelen om de veiligheid van ons netwerk te waarborgen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt over de echtheid van een e-mail.
Dat spijt ons. Als de inhoud van je pakket na ontvangst beschadigd en/of onbruikbaar blijkt, dien dan een klacht in bij de verzender bij wie je je aankoop hebt gedaan.
Uit veiligheids- en privacyoverwegingen is de inhoud of de waarde van de bezorgde pakketten niet bij Dragonfly bekend.
Niet het antwoord kunnen vinden op je vraag?
Zó kun je ons bereiken
We proberen elk supportticket binnen 72 uur na ontvangst te beantwoorden. Check voor het snelste antwoord onze FAQ.