Skip to navigationSKip to content

Support

Hulp nodig?

Niet het antwoord kunnen vinden op je vraag?

Zó kun je ons bereiken

We proberen elk supportticket binnen 72 uur na ontvangst te beantwoorden. Check voor het snelste antwoord onze FAQ.

Gebruik dit formulier om contact op te nemen met ons consumentenserviceteam in Nederland.

Geniet van een naadloze ervaring door het formulier op onze Australische website in te vullen.
Dragonfly is Intelcom in Quebec! Geniet van een naadloze ervaring door het formulier in te vullen op Intelcom.ca.
Geniet van een naadloze ervaring door het formulier op onze Canadese website in te vullen.
Geniet van een naadloze ervaring door het formulier op onze internationale website in te vullen.

Hebbes! Kun je dat specificeren?

Ik wil mijn bezorgadres wijzigen (alleen voor dit pakket)

Ik wil mijn bezorgdatum wijzigen (alleen voor dit pakket)

Als de afleverstatus op 'bezorgd' staat, maar je hebt je pakket nog niet ontvangen, bel ons dan onmiddellijk.

Voor ieders veiligheid is afhalen op onze locaties op dit moment niet mogelijk.

Je kunt ons echter wel verzoeken om je pakket op een ander adres of andere datum te bezorgen doorgeven of bezorginstructies toevoegen.

Bel ons om je te helpen dit op te lossen!

De bezorger moet het per ongeluk op jouw adres hebben afgeleverd.

Bel ons


Maandag t/m vrijdag: 8:00 tot 18:00 uur

Zaterdag en zondag: 9:00 tot 17:00 uur


1 833-622-1570

Houd er rekening mee dat onze reactietijd meestal binnen 72 uur na ontvangst is. Check voor het snelste antwoord onze FAQ.

Stel een team pakketbezorgers samen en run met je eigen wagenpark je eigen bezorgdienst als Dragonfly bezorgpartner.


Je omzet bepaal je zelf op basis van je ondernemersgeest, ambitie en inzet.


Meer weten? Vul het formulier in en kom alles te weten over de mogelijkheden.

De digitale revolutie heeft een grote impact op onze sector, met meer carrièremogelijkheden dan ooit.


We hebben mogelijkheden voor toonaangevende IT-specialisten, marketingexperts en meer. Heb jij de ambitie en het potentieel? Samen komen we verder.

Zet die extra stap met toonaangevende snelheid en service.


De loyaliteit van je klanten verdienen? Dankzij onze snelle en betrouwbare pakketbezorgingen blijven jouw klanten terugkomen.


Met Dragonfly ben je verzekerd van snelheid, kwaliteit en een geweldige klantervaring voor al je pakketbezorgingen.

Neem voor een antwoord op je vragen of opmerkingen contact op met je accountmanager of log in op ons klantportaal.

Meer weten over het retourneren van je pakket? Neem contact op met de verzender.


Op dit moment bieden wij nog geen retourservice op afroep. Dit kan alleen via de verzender in kwestie.

We verwerken via onze reguliere klantenservicekanalen momenteel geen vragen of opmerkingen van onze bezorgpartners en bezorgers. Neem contact op met je Dragonfly contactpersoon voor support.

Vertel ons meer! Van wie werd je blij vandaag?

Zoals je ook in onze FAQ kunt lezen, betekent dit dat je pakket wel in de route is opgenomen, maar vandaag niet bij je is aangekomen.


Je hoeft geen contact met ons op te nemen! We proberen je pakket de volgende werkdag bij je te bezorgen.

Je kunt de laatste bezorgstatus van je pakket op elk gewenst moment bekijken op onze track & trace pagina.


Houd er rekening mee dat onze medewerkers van Customer Service Dragonfly enkel toegang hebben tot dezelfde informatie als jij, dus zij weten niet meer, dan wat je zelf ziet op de track & trace pagina.


Als je bent aangemeld voor onze e-mailnotificaties, ontvang je een e-mail wanneer je pakket naar verwachting binnen drie uur bij je wordt bezorgd.

Alle retourzendingen verlopen via de verzender bij wie je je aankoop hebt gedaan. Zij kunnen je meer informatie geven over hoe je het gekochte artikel kunt retourneren.

Dat is vervelend, sorry! Helaas kunnen wij je hierbij niet verder helpen. Neem contact op met de verzender om te informeren naar mogelijke oplossingen.

Bedankt voor je melding van deze nepnotificatie! Volg alsjeblieft de volgende stappen:

  1. Rapporteer de e-mail als phishing in je e-mailprogramma
  2. Stuur de e-mail door naar [email protected].

Houd er rekening mee dat we alle e-mails die je naar dat adres stuurt automatisch bij de juiste autoriteiten melden.

We verstrekken geen kopieën van je bezorgbewijs, behalve het bewijs dat je van ons per e-mail ontvangt bij de bezorgd-notificatie.


Gelukkig kan de verzender bij wie je je pakket hebt gekocht je helpen! Wij sturen hen alle informatie (inclusief foto's van het bewijs van bezorging) van je pakket.


Als je in de toekomst graag foto’s wilt ontvangen als bezorgbewijs van je pakketten, meld je dan aan voor onze e-mail notificaties.