Hulp nodig?
Als je pakket niet persoonlijk bij je is bezorgd, zou je de foto van de bezorging per e-mail moeten hebben ontvangen, indien de verzender ons je e-mailadres heeft gegeven.
Is dit niet het geval, controleer dan eerst de plekken rond je woning of informeer bij de buren voordat je contact met ons opneemt. De bezorger kan het pakket ook op de door jou aangegeven veilige plek rond je huis hebben bezorgd, dus kijk vooral ook daar.
Mocht je het pakket alsnog niet hebben gevonden, bel ons dan onmiddellijk op 1 833-622-1570 om samen tot een oplossing te komen!
Uit veiligheids- en vertrouwelijkheidsoverwegingen is de inhoud of de waarde van de bezorgde pakketten niet bij Dragonfly bekend.
Je kunt je Track & Trace code meestal vinden in de bevestigingsmail van de verzender van je pakket.
Natuurlijk! Bel ons op 1 833-622-1570 om de bezorgdatum te wijzigen.
Je kunt de laatste verzendstatus van je pakket op elk gewenst moment bekijken op onze track & trace pagina.
Let op: Customer Service Dragonfly medewerkers hebben toegang tot dezelfde informatie als jij. Zij weten dus niet méér dan wat je zelf ziet op de track & trace pagina.
Als je je hebt aangemeld voor onze e-mailnotificaties, ontvang je een e-mail zodra we verwachten dat je pakket binnen drie uur bij je wordt afgeleverd.
We bezorgen je pakket in dat geval op de door jou aangegeven veilige plek rondom je woning of bij je buren.
Als er op het bezorgadres geen veilige plek is om je pakket achter te laten, brengt onze bezorger het terug naar ons lokale depot en wordt het de volgende werkdag bij je bezorgd.