Technologisch platform
Tech-gedreven logistiek
In een sector die draait om snelheid, kunnen minuten miljoenen betekenen.
Daarom zijn we voortdurend bezig met het verbeteren van onze technologische infrastructuur. Onze klanten, bezorgpartners en consumenten verdienen de beste allround bezorgervaring. Die bieden wij door voorop te blijven lopen.
Wat zit er onder de motorkap?
We hebben zo onze manieren om de bezorging van pakketten te versnellen, in de eerste plaats met ons unieke routeoptimalisatiesysteem. Die magie van Dragonfly vind je in de routeoptimalisatie voor onze bezorgpartners.
In minder dan 90 minuten werken routingwizards met geavanceerde algoritmen om grote hoeveelheden routes te verwerken en unieke, volledig geoptimaliseerde routes uit te stippelen.
Elke minuut die hier wordt gewonnen heeft een enorme impact op iedereen die erbij betrokken is. Dit jaar zullen we nog eens 45 minuten besparen met ons routeoptimalisatiesysteem. Dit hebben we te danken aan de evolutie van cruciale technologische platforms en we kijken ernaar uit elke keer weer met meer snelheid te kunnen leveren.
ALTIJD OP TIJD
98%
Tijdig en volgens afspraak bezorgd.
DEKKING
100%
Landelijke dekking.
TEVREDEN KLANTEN
4,6/5
Gemiddelde klanttevredenheid gebaseerd op meer dan 3 miljoen beoordelingen in 2024.
Wanneer minuten miljoenen betekenen
Door snellere routeoptimalisatie kunnen onze bezorgers meer pakketten bezorgen in minder tijd. Dat komt omdat onze klanten hun pakketten later bij ons kunnen afleveren en daardoor de pakketcapaciteit toeneemt.
Tel daar onze ongekende volumeflexibiliteit en 98% on-time bezorgpercentage bij op en je omzetmogelijkheden zijn grenzeloos!
Bezorgpartner? We doen alles voor jouw succes
Ons routeoptimalisatiesysteem houdt dynamisch rekening met de specificaties van de bezorger om de dagelijkse capaciteit te maximaliseren. Er wordt rekening gehouden met het type voertuig, de dichtheid van de route en nog veel meer om hun omzet te verhogen.
Files, weersomstandigheden en slechte wegen zijn geen partij voor onze app. Honderden gegevenspunten worden gebruikt om de bezorgvolgorde in real-time bij te werken. Dit zorgt ervoor dat alle pakketten in de kortst mogelijke tijd kunnen worden bezorgd.
We maken ook gebruik van AI, maar altijd met de mens in gedachten. We verbeteren de ervaring van onze bezorgpartners in hun dagelijkse werkzaamheden door alles soepel te laten verlopen. En blijven voorop lopen door slim om te gaan met route-eindpunten en bezorging op dezelfde locaties.
Up-to-date informatie voor een zorgeloze klantervaring
Met actuele meldingen houden we consumenten bij elke stap op de hoogte. Dat we bij Dragonfly de bezorging ook per foto bevestigen, wordt meer dan gewaardeerd.
Met de laatste verbeteringen aan ons platform tillen we deze ervaring naar een hoger niveau. Ons doel is om de ultieme stressvrije bezorgervaring te creëren.
Onze nieuwe functies zoals multichannel meldingen en live geo-tracking helpen ons daarbij.
Een platform continu in ontwikkeling
We laten ons bedrijf niet alleen groeien, we verbeteren het ook
We upgraden ons technologische platform voortdurend met de nieuwste componenten en verbeteringen.
Onze tech specialisten werken samen met partners als Salesforce, Pulsar en anderen om oplossingen op maat te ontwikkelen.
Bij Dragonfly leren we van elke bezorging en bouwen we voort op onze successen. Alles, om onze klanten, bezorgpartners en consumenten steeds weer een betere bezorgervaring te bieden.
Interesse in onze diensten?
Lees meer over de snelheid, diensten en extra's die Dragonfly biedt.